середу, 9 січня 2013 р.

Рефлексія по модулю 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  • допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
  • організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
  • здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не зовсім бажані сайти, на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом? Що ми можемо почути від батьків дітей?

Дуже сподобалась робота з формами та налаштуванням блогу. Багато цікавого дізналась. Навчилась працювати з гаджетами тощо.

Стосовно даної роботи у мене сумнівів не було. Все вдалось. Але є чого досягати. З’явились амбітні цілі щодо використання блогу!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар